Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2017 10:12 - Помня те... Липсваш ми...
Автор: samuraivk Категория: Други   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "- Слушай, липсваш ми! - Знам. - И боли, когато те помня. - А няма на кой да разкажа за онези изгубени нощи... Търся те, в очите на непознати хора, в ръце на измислени вещици и чакам да свърши времето, да се върна при тебе... Искаш ли, да ти кажа отново думите, от които така се страхуваше?... Тихо е, в този град на забързани стъпки, на аларми и тъжни сирени, на безименни улици и антени, дето късат с ръцете си облаци... Слушай, защо все мълчиш и ме гледаш така замислено, какво търсиш в очите ми - там няма нищо освен теб... - Страхувам се от пространствата по между ни... - Но те не са друго освен думи, неизречени още... - Сънувам те и миражно се сбъдвам в мечтите ти... - Чуваш ли как плачат птиците, как безмълвно умират звездите ни, а вятърът чупи тревите в гнева си... Слушай! Помня те! Чуваш ли? Помня как те намерих от нищо то, как дойде със измислено име, с цветове, за които не знаех и поисках да имам ръцете ти, и поисках от теб да останеш... Помня те... Липсваш ми... Знаеш ли? "




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samuraivk
Категория: Други
Прочетен: 314360
Постинги: 453
Коментари: 31
Гласове: 382
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031