Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2017 22:57 - Тънката ивица на хоризонта
Автор: samuraivk Категория: Други   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
0



Тънката ивица на хоризонта
Докосвай ме едва. Когато се разсъмва.
Когато изгревът е още мисъл...
Когато е мечта на Слънцето. Не се е сбъднал.
И първия му лъч не ме е близнал.

Целувай ме полека. На разсъмване.
Когато гаснат Лунните копнения.
Когато тихите звезди стопяват силуетите си
и чезнат в белите пътеки от съмнение...

На зазоряване ме имай. Много влюбено.
Изричай полугласно трепета ми.
По раменете ми, все още топло-сънени
рисувай думите си само с шепот.

И след това, като триумф на утрото,
което покорява синевата,
ме събуди. Да съм изгряваща,
запалила до писък сетивата ти...
написа caribiana на 1.3.08

Над клоните ...
Мечтите ми са боси, като птици.
Гнездят по покривите на душата ми.
И винаги са тук. Дори и зиме.
Понеже аз съм южна, не отлитат.
Небе им давам.Имам страшно много.
Небета имам всякакви по вид.
И там ги пускам. Да се скитат...
че им е грозен този свят пробит.
Напоследък обаче са влюбени.
Всички мои мечти. До една!
Заразиха и мене...И ето ме - 
перушинесто-боса...Летя!
написа caribiana на 29.2.08

Само толкова...
Наваляха звездите в косите на мрака.
А пък някъде там ти си сам.
И изобщо не знаеш, че тебе съм чакала...
Но какво бих могла да ти дам?
Шепа обич, която не знам дали искаш.
Пет усмивки и зрънце тъга.
Да направя от изгрева извор разплискан.
И парченце небесна дъга.
Друго нямам. Това ми е всичко.
Ако искаш вземи го. За теб е.
А на мен ми е лесно да те обичам.
И да стоплям по малко сърцето ти.
написа caribiana на 28.2.08

На три крачки...
Над улиците пада здрачина
и ги оплита в паяжина от вечерност.
Денят приспива свойта бързина
и се съблича в синкава лежерност.
Поръсва се със аромат на залези,
гримира светофарите в искрящо,
накрая дяволито се изплезва.
/ Изглежда, сякаш знае нещо/.
Забързвам се след пухкавите стъпки,
за да догоня цялата му виолетовост.
А ти не чакай, а цъкни звездите...
Почти съм стигнала до тебе. Ето ме.
написа caribiana на 27.2.08

Обич на длан
Вземи дланта ми в своята ръка
и погадай по линиите, дето я пресичат...
Дали ще бъда влюбена завинаги?
Дали ще бъда някога обичана?
Прокарай пръст по малките пътечки,
които лъкатушат като ручеи.
Предсказвай ми, че ще се влюбя,
макар да знам, че вече се е случило.
Накрая в шепите си скрий дланта ми.
Не казвай нищо...Нека помълчиме.
И без гаданията вече знам - 
прочел си в нея твойто име.

Събужда се животът ...

Недяля се разплете слънчева
и плъзна се по морските извивки.
От вятърните бегли гласове
не беше шумно. Даже беше тихо.
Във пясъка посях си обещания.
От мидички си нарисувах лодка.
На гларусите май им стана смешно,
поклащаха се с тромава походка.
Събрах си водораслен аромат,
напълних си джобовете до пръсване.
Вървях сама през сънения парк.
И всичко беше някакво възкръсване.
написа caribiana на 24.2.08

Някъде, някой, нещо...
Събличам нощта от беззвездия,
от Вятъра шия платно.
И после със лунната лодка
потеглям към спящия дом.
През твоя открехнат прозорец
се вмъквам и влизам в съня ти.
(Това съм го правила вече...
може би, няколко пъти.)
За ръка те повеждам сред ниви
с метличини сини и макове.
А после се спирам. Целувам те.
И тихо изчезвам нанякъде.
Когато се будиш, не помниш.
Но без да разбираш защо,
в сърцето ти нещо говори,
че някой ти дава любов...
написа caribiana на 23.2.08

***
На ръба между два сезона
винаги ми е малко тъжно.
Обаче сега ми е пролетно.
И мъничко мостововъжено.
Слънцето ми се смее чорлаво,
иззад юргана на Зимата.
Вече очаква щъркели
и им почиства комините.
Нацъфтяха на бързо зюмбюлите.
Даже и Март не дочакаха.
Зимата сгъна снега си,
натъпка го в старите сакове.
Аз я изпращам на гарата.
"Ще ти пиша. Наистина!"-обещавам.
Само, че тя си ме знае...
И даже не се и надява.
А аз съм съвсем сериозна.
Обаче съм страшно влюбена.
И понеже съм малко разсеяна,
адреса и май го изгубих...
написа caribiana на 22.2.08


Тагове:   caribiana стихове 2008,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samuraivk
Категория: Други
Прочетен: 314384
Постинги: 453
Коментари: 31
Гласове: 382
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031