Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2016 18:48 - Художник Nusret Topuzoglu 6
Автор: samuraivk Категория: Други   
Прочетен: 281 Коментари: 0 Гласове:
0



  

 Не те познавам...

През вечер идваш във съня ми.

Не те познавам.Ала искам да си Ти.

Безмълвен си. Не казваш нищо.

Защото всичко е във твоите очи.

Така ми липсваш...Страшно много!

Без тебе цялата ми нежност е излишна.

Ръцете ми пресъхват от безОбичност,

а между устните ми спят въздишки.

Не тръгвай! Остани в съня ми.

Скрий топлия си дъх в косите ми.

Обичай ме. Макар и нереален.

В сърцето ми си толкова истински!

написа caribiana на 18.9.07

image

  ТАЗИ ВЕЧЕР

Протегни ръка.Помилвай облака.

Разроши звездите златокоси.

После поведи ме край брега.

Да походим полунощно-боси!

Нарисувай в пясъка цветя,

нищо, че вълните ще ги скрият.

Стъпките, оставящи следа,

ще напомнят,че били сме ние.

Чуй морето.Слей се във вълните.

Открадни си мъничко безбрежност.

Дай на тази вечер лунноока

чувството,че ще остане вечна.

написа caribiana на 13.9.07

image

  НИКОЙ ДРУГ...

Мързеливо Слънцето се гуши

в синьо-сиво облачно легло.

Във градината, наместо сълзи,

листи рони старото дърво.

И рисува по зелените тревици

жълто-ален светъл пейзаж.

Потреперва от студеност есенна

даже сивият добър паваж.

Скоро ще разпукат кестените

своите бодливи сърчица.

А по плажа ще останат само гларуси.

И една предзимна тишина.

Ще сме само двама със морето.

Самотата губи... Двама сме!

Никой друг така не ме обича,

както есенното ми море!

написа caribiana на 9.9.07

image

 НА БРЕГА НА ЕСЕНТА

Дъждовете вече са тихи.

Умориха се летните бури.

Няма мълнии, тътени няма.

Само кротки дъждовни чучури.

Застудя.Остаряло е лятото.

Стяга раница,пълна с мечти.

И с последното ято от щъркели

надалече от тук ще лети.

Ще угасне във пясъка Слънцето

и вълните от скръб ще сивеят.

Ала моите летни копнежи

във очите ми пак ще живеят.

Ще строя още пясъчни замъци,

и морето в рапани ще крия.

Цяла амфора пълна със обич

ще превърна в фонтан от магия.

Всеки сън ще е сбъднато лято.

Ще съм лъч.Слънчогледов отблясък.

И на пук на сребристата Зима

ще златея по мокрия пясък.

написа caribiana на 7.9.07

image

  ПРОТОТИП НА БОГИНЯ

Нощта се процежда на капки

по голото рамо на плажа.

Звездите - проблясъци кратки.

Луната - във броня на стража.

Вълните обрамчват пенливо,

дантелено, моето тяло.

Отдадена. Малко свенлива.

От голост и хлад затрептяла.

Нощта и морето ме имат.

Превръщат ме в статуя синя.

Брегът е отчаян художник,

разлистващ морето - картина.

написа caribiana на 6.9.07

image

 

 



Тагове:   акварел,   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samuraivk
Категория: Други
Прочетен: 316656
Постинги: 453
Коментари: 31
Гласове: 382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930