Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2016 19:34 - Художник Nusret Topuzoglu 8
Автор: samuraivk Категория: Други   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
0



  

ПЪТ НЕВИДИМ

Tя и Yanbibiyan

Тази нощ, във която звездите,

до една имитират Венера,

тръгвам боса по тихия плаж,

път към себе си днес намеря.

Чадърите приличат на китайци

със островърхите си,жълти шапки.

По пясъка притичват пълнолуния-

отблясъци от някаква загадка.

Въздишат отегчените вълни-

за тях това е просто ежедневие-

Морето и Момичето сами-

разплитащи и болки, и съмнения.

А пътят, който търся, е смълчан.

Но има го-по дирите в небето,

от полета на птици очертан,

невидим за очите...

Единствен за сърцето!

Тази нощ, във която открих те

Че по Млечния път пак си бродила,

Тази нощ, когато спасихме

Всички звезди от безродие
И намерихме своя пътека

И открихме в галактика там

Че нещата са истински леки

Щом е космоса с обич облян

А метеоритите валяха

Засипваха пътеката със зарево

И милион комети изсвистяха

До южното (на Марс) полукълбо

Тогава пътя се събуди,

И като жив отново сред нощта

Прие сърцата ни туптящи лудо

Открили нова бляскава луна ....

написа caribiana на 2.9.07 

image

  Сънища – приказки

Caribiana & Yanbibiyan

Навярно сънищата ми са писани от Шарл Перо

и затова са пълни с чудеса загадъчни.

При пълнолуние понякога,по бобено стебло,

се качвам,за да търся Джак във замъка.

В къщурка с шоколадови стени и вафлен покрив

отвара пия против време за порастване.

Във огледалото превръщам се в Снежанка.

(Джуджетата надничат иззад храстите.)

Не се страхувам,че ще се изгубя в тъмнината-

маркирах пътя на разсъмване с трошици.

Червена Шапчица съм в на Вълка гората.

Понякога превръщам се във Райска птица.

Такъв ми е светът.По-истински от вашия.

Не искайте да ме накарате да свиквам

с това,че в полунощ, преди дори да свърши бала,

каляските превръщат се във тикви.

Не знам кой автор е на твоите сънища,

Не знам за сценариста им дори

Ала по твоите незнайни пътища

Вървят герои, и свистят стрели

Червена шапчица наднича зад дървото
Вълкът я дебне някак без охота

Джуджетата усърдно си работят

и слонове помахват със хоботи...

Но винаги към края на гората

По таз пътека малка, непозната

излиза Мечо Пух или пък Йори

във тебе вглеждат се, дори говорите

за приказната ледена градина

за принцът със каляска , дето мина

за малкото зрънце под 100 дюшека

за катеричката с опашка мека ...

Потъвам заедно със тебе

и спирам , и забравяйки за времето

поглъщам всяка стотна от живота

от езерото бистро и дълбоко,

не смея даже камъче да хвърля

за да не оцапам , и да не омърлям

кристалния пейзаж и красотата

с която пресъздаваш ти нещата...

написа caribiana на 2.9.07

image

  ЗАЩОТО ДЪЖДЪТ...

ЗАЩОТО ДЪЖДЪТ НА МЕНЕ ПРИЛИЧА,

ЗАЩОТО НЕ ПЛАЧЕ,КОГАТО ОБИЧА,

ЗАЩОТО Е ЖАДЕН ЗА ЛЪЧ СВЕТЛИНА,

ЗАЩОТО БЕЗ НЕГО НЯМА ДЪГА,

ЗАЩОТО ВЪВ НОЩИТЕ ИДВА НЕКАНЕН,

ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАБРАВЕН,

ЗАЩОТО БЕЗ НЕГО ТИ СИ ПУСТИНЯ,

ЗАЩОТО НЕ ПРОСИ ТОЙ МИЛОСТИНЯ,

ЗАЩОТО Е ВЕЧЕН,МАКАР ДА ГО НЯМА,

ЗАЩОТО ДЪЖДЪТ НЕ ПОЗНАВА ИЗМАМА,

ЗАЩОТО ТУ Е ПОРОЕН,ТУ КРОТКО РЪМИ,

ЗАЩОТО В ДУШАТА ВАЛИ ЛИ,ВАЛИ...

ПРЕВРЪЩАМ СЕ В ДЪЖД ВЪВ НОЩИ

БЕЗЛУННИ

И ИДВАМ В СЪНЯ ТИ (ДАНО ДА ГО

СБЪДНА!),

ЗАЩОТО ВЪВ НЕГО СЪМ ТВОЙТО МОМИЧЕ.

ЗАЩОТО В СЪНЯ СИ ТИ ПАК МЕ ОБИЧАШ...

написа caribiana на 2.9.07

image

  СЪНУВАМ

Съшивам с миглите си пълнолуния

и в акварелни сънища ги претворявам.

Морето се разплисква пред дома ми.

Под стряхата ми славеи запяват.

Нахална, дивата лоза се покатерва

по зидове с олющена мазилка.

Коминът, поприведен, се отърсва

от пушечната си чернилка.

Прозорците прозвънват. От носталгия.

По някаква далечна, бяла пролет.

Сънувам. А душата ми живее -

свободна птица, дива, в полет.

написа caribiana на 2.9.07

image

  НАПРАВИ МЕ

Накарай ме да бъда източна

за твоите пресъхнали копнежи.

Да те изгрявам жълта,първоутринна,

и в дланите ти обич да отглеждам.

Накарай ме да бъда винолееща

за твоето сърце повкаменено.

Да ме отпиваш бяла, утолителна,

и да посееш обичта си в мене.

Накарай ме да бъда недокосната

след всичките пътеки на ръцете ти...

Извайвай ме кристална,жаркочувствена.

И дом вдигни за мен.В сърцето си.

написа caribiana на 2.9.07

image

 

 



Тагове:   акварел,   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samuraivk
Категория: Други
Прочетен: 316450
Постинги: 453
Коментари: 31
Гласове: 382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930