Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2016 19:48 - Художник Nusret Topuzoglu 9
Автор: samuraivk Категория: Други   
Прочетен: 239 Коментари: 0 Гласове:
0



  

 В СРЕДАТА НА НОЩТА

Във полунощ морето ражда еднорози

със гриви-белопенести вълни.

Звездите яхват ги. И пясък бронзов

целува плахо лунните лъчи.

Във полунощ крайбрежните дървета

танцуват своя валс зелен.

Скалите се превръщат във поети,

а вятърът - в шептящ рефрен.

Във полунощ съм Скитащата в спомени,

понякога Създаваща Света.

Душата ми, от бяла обич водена,

преражда се в средата на нощта.

написа caribiana на 2.9.07

image

Идвам към теб

Във шепите си нося звезден прах.

Под мостчето промушва се реката.

Безброй пътеки извървях

чак до небето...и нататък.

Превръщах се във облак сив,

поливах с дъждове земята,

рисувах Слънцето със тебешир

и влюбвах се неистово в Луната.

Пилеех обичта си като пясък

и имах ветрове във сто посоки.

Полирана,душата ми,до блясък

изплъзваше се от ръце жестоки.

А тази вечер някой ме изпрати

пред твоя нощен дом да спра

и да превърна в приказка съня ти.

Във шепите си нося звезден прах...

написа caribiana на 2.9.07

image

  НЕ СЪМ!

Изглеждам лесна за обичане. Ала не съм.

Сърцето ми е степ с кръжащи птици.

От всякъде повяват ветрове.

Затваря ли се вятър в стъкленица?

Изглеждам лесна за обичане. Заблуда!

Душата ми е морска пяна,снежно-бяла.

Държиш я в шепите си уж,

а тя измежду пръстите ти се стопява.

Дали съм лесна за обичане? Едва ли.

Във вените ми сто реки бушуват.

И ако някой дръзне да се осмели,

да се попита най-напред дали си струва.

написа caribiana на 2.9.07

 

 





Тагове:   акварел,   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samuraivk
Категория: Други
Прочетен: 317015
Постинги: 453
Коментари: 31
Гласове: 382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930